Pagina's

vrijdag 2 september 2022

Congrats


Ohhh... ik ben zoooo verliefd op de nieuwe Dutch Doobadoo Crafty Kit Blauwe Bessentaart. Wat een prachtige kleuren zijn dit. En wat ook zo tof is, is dat het designpapier nu een groter formaat heeft van 20 x 20 cm. Dus kun je het nu ook gebruiken voor de wat grotere mallen. Echt super! En in deze kit zit ook nog eens een uitdrukvel met allemaal schattige gnoompjes. Daarnaast nog een paar plaatjes die je uit kunt knippen. En ohh... vergeet ik het bijna..... er zit ook nog een hele toffe card art bij! Eigenlijk heb je aan deze kit voldoende om er een leuke kaart van te maken. Oké, ook een paar velletjes cardstock erbij is wel handig. 

Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit blauw cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier. Voor het middelste vlak heb ik nog een extra stukje cardstock gesneden dat net iets groter was dan het designpapier en net iets kleiner dan het blauwe cardstock. De randen van het designpapier heb gekleurd met blauwe distress inkt. Het middelste vlak heb ik iets opgehoogd met 3D foam. 

Dutch Crafty Kit Blauwe Bessentaart
473.005.028

473.005.028 Crafty Kit Blauwe Bessentaart


Op het middelste vlak heb ik een randmal met huisjes van Marianne Design geplakt. Deze heb ik uit designpapier gestanst. Daarna heb ik uit het designpapier een smal randje gesneden en dit aan de onderkant geplakt. De tekst congrats is ook van Marianne Design. De taartjes en de lieve gnoom komen uit het uitdrukvel dat bij deze kit zit.


Die bloem (Marianne Design) blijf ik echt zo mooi vinden. Ik heb de bloem uit wit cardstock gestanst en op kleur gebracht met 2 kleuren distress inkt. Ik zag dit laatst bij iemand (weet niet meer wie) op facebook, alleen in andere kleuren, en vond dit zo mooi. Dus heb ik dit idee gelift. 


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking: