Pagina's

maandag 19 september 2022

The Chill-Pot Inn

 Dag allemaal,

Wat er nu weer uitgebracht is bij Dutch Doobadoo is wel zo te gek! Ik ben er helemaal verliefd op, op deze serie van eigenlijk toch wel hele lieve monsters. Je kunt hierbij je fantasie helemaal de vrije loop door ze te verbouwen, waardoor je weer je eigen versie van een monster hebt.



Voor deze kaart heb ik de Card Art Cooking Pot gebruikt en uit zwart cardstock geknipt. Het binnenste van de pot is donkergrijs en met groen heb ik het op een lekkere heksensoep laten lijken. 

470.784.154

Degene die lekker in het pruttelpotje geniet, is onze Benjamin. Benjamin is een van de drie broedermonsters. Ik heb hem alleen iets verbouwd, door delen van zijn haar als wimpers te gebruiken en zijn ogen boven de soep uit te laten steken als een soort van periscoop door de "stokjes" te gebruiken van zijn broer James.

470.784.152

470.784.150

De wimpers en de armpjes zijn bewerkt met geel en oranje distressinkt en de rest is gewoon normaal cardstock. De soep daarentegen kookt al langzaam over en de spetters vliegen in het rond.


Deze spetters kun je maken met het Mask Art Stencil Text. De druppelrand en de andere druppels kun je daar ook van maken als je lekker creatief te werk wil gaan.

470.784.138

Zoals jullie zien is dit een dubbel stencil met daarbij leuke tekstballonnen om je monsters ook nog iets te laten uitspreken of je kunt laten zien wat ze denken, hihihi! 


En 1 ding weet ik zeker, Benjamin voelt zich, denk ik, heel erg chill in zijn pruttelpotje in de net geopende Spa & Wellness "The Chillpot- Inn". Er liggen zelfs extra badbruisballen klaar, zien jullie dat op de grond? Ze kijken je gewoon aan van : Neem mij, neem mij, ik wil lekker een warm bruisbad! Hahaha... De vloer is gedaan met het Mask Art Stencil Bricks. Met een zwarte stift heb ik de steentjes is omgetrokken en daarna ingekleurd.

470.715.002


De kaart heb ik nog even afgewerkt met hier en daar een spinnenweb, spinnetjes en spooky ogen aan een zijden draadje, lol. Met welk monster willen jullie helemaal los gaan?

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer!

Veel liefs,

   

2 opmerkingen: