Pagina's

zaterdag 17 september 2022

Time


Een tijdje geleden plaatste ik een blogbericht waarin ik al de beterschapskaart en de art journal pagina's liet zien die je ook in dit bericht weer ziet staan.

Met een restant van het papier dat ik toen nog over had, heb ik nog een verjaardagskaart gemaakt. En ik heb nogmaals deze kleuren spray inkt gebruikt voor het maken van een andere kaart.


Dit is de achtergrond waarvan ik in een eerder blogbericht al uitlegde hoe ik deze gemaakt had.


Deze achtergrond heb ik toen gebruikt voor het maken van een kaart. Deze kaart heb ik in het al eerder genoemde blogbericht beschreven.


Met deze achtergrond heb ik een kleine art journal pagina gemaakt. Ook hiervan kun je de beschrijving vinden in het al eerder genoemde blogbericht.


En toen had ik net niet meer voldoende papier over voor nog een kaart. Daarom heb ik voor de voorkant van deze kaart nog maar een stukje papier bijgekleurd.


Voor het maken van deze laatste kaart heb ik de Card Art Ticket gebruikt (art.nr. 470.713.667)Deze kleuren inkt zo bij elkaar vind ik zo mooi, dat ik er nog een kaart mee gemaakt heb.




Dit zijn de 3 Cadence mix media sprays die ik hierbij gebruikt heb.


Daarna heb ik met een blending tool, mask en de Cadence Distress Paste de cijfers aangebracht op deze achtergrond.



Omdat ik de achtergrond zo nog te saai vond heb ik Cadence reliƫf pasta in koperkleur gebruikt om wat kleine accentjes aan te brengen.



Het chipboard dat je op deze kaart ziet, gebruik ik vaker omdat ik dit zo leuk vind om te gebruiken.


Ook deze stickers zijn super handig om bij het maken van kaarten te gebruiken.


Het is heerlijk om zo bezig te zijn. Leuk dat je weer hier kwam kijken.
Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

1 opmerking: