Pagina's

woensdag 14 september 2022

Miauw

  


Hallo allemaal,

Er is eindelijk een build up poes! Joehoeee! 


Dit is weer een super schattige build up.


470.784.142 build up kitten

Ik heb de delen uit de juiste kleur cardstock getekend en geknipt en deze in elkaar gezet zoals ik hem wilde. Deze leg ik eerst neer, voordat ik hem in elkaar plak. Ik heb hier de card art "krabpaal" bij gebruikt.


470.784.157 card art poezenhuis 

Uit het gat van het poezenhuis heb ik alleen een koppie uit laten komen en op de het poezenhuis heb ik een kitten gemaakt die wat duf is. De krabpalen heb ik gemaakt met touw, zodat het net echte krabpalen zijn. Het huis verder heb ik beplakt met een groen stukje designpapier.


Met een zwarte fineliner en een witte gelpen heb ik hier en daar wat strepen gezet om te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag verder.

Groetjes,

3 opmerkingen: