Pagina's

donderdag 1 september 2022

Xmas

 



Hallo allemaal,

Ik heb hier de allereerste kerstkaart van dit jaar gemaakt. 


Met die ontzettende leuke build up Caroling Gnomes, heb je ook binnen een mum van tijd een leuk kerstkaartje.


470.784.143

Ik heb één van deze gnomes (met de puntmuts) nagetekend op het papier wat ik wilde gebruiken. de baard en snor heb ik uit gewoon wit cardstock gemaakt en de baard met heel lichtgrijze inkt geblend. Het designpapier wat ik gebruikt heb ik van bella lulu "sneeuwvlokjes" (3004/0019). Het bontje van het mutsje heb ik gemaakt van foam ball clay van Craft Emotions. De gnoom heb ik in combinatie gebruikt met onder andere de card art Xmas. Dit stencil heb ik eerst op zwart cardstock overgetekend en uitgeknipt en de letters van de mal op rood cardstock. Zo knallen de letters er een beetje uit.


470.784.145

Deze stencils heb op de shape art Antoinet gebruikt. Ik heb deze drie keer getekend en uitgeknipt, zodat je een matrandje krijgt. De mal heb omgedraaid, omdat ik er dan een standaardje onder kan maken en je de kaart neer kan zetten. De plaatjes die je ziet zijn uitdrukkers die bij het bella lulu set sneeuwvlokjes zitten.


470.784.144

Met een witte gelpen en een zwarte pigmentliner heb ik wat zwarte lijnen getekend, om het één en ander te accentueren.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe!

Groetjes,
 

 

1 opmerking: