Pagina's

maandag 5 september 2022

Xmas

 




Hallo allemaal,

Dit keer laat ik jullie weer een kerstkaartje zien. 


Ik heb de basis voor deze kaart gemaakt met de onderstaande nieuwe mal van Dutch Doobadoo.



Dutch Shape Art Antoinet
470 784 144


Deze mal heb ik overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met designpapier voor Kerst.
Hierna heb ik met de mal Xmas de tekst gemaakt.


Dutch Card Art Xmas
470 784 145


De letters heb ik eerst gemaakt van wit cardstock en deze daarna weer beplakt met 2 verschillende soort designpapier.

Als laatste ben ik aan de slag gegaan met deze leuke nieuwe mal van de gnome.

Dutch Doobadoo Build up Caroling Gnome
470 784 143


Hiermee heb ik de gnome gemaakt aan de rechterkant van de kaart. Dus met 3 nieuwe Dutch Doobadoo mallen kun je al heel snel een leuke kerstkaart maken. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

 

1 opmerking: