Pagina's

donderdag 15 september 2022

A Purrrfect Day



Zijn jullie een katten- of hondenmens? Voor mij maakt het niet zoveel uit, als ik er maar mee kan knutselen, hahaha. Maar stiekum ben ik toch een hondenmens en vooral de Golden Retriever is mijn favoriet. Bij Dutch Doobadoo zijn we op de kattentoer en zijn er leuke stencils uitgekomen.


Met het ligkussen en de Build Up Kitten heb ik bovenstaand kaartje gemaakt in combinatie met een achtergrondpapiertje uit de Crafty Paper kit Blauwe Bessentaart.

   

470.784.158                                        473.005.028

De kat heb ik bewerkt met Brushmarkers en de contouren heb ik met bruine inkt en een blending tool accent gegeven.


Je kunt met de verschillende lijfjes en pootjes je kat een unieke pose aan laten nemen. Het strikje in het haar is gefreubeld met verschillende stansjes. Kijk eens hoe tevreden ze ligt en bijna ervan gaat spinnen.

 

470.784.142                                                     470.784.138

Het kussentje is bekleed met weer designpapier uit de Crafty kit Blauwe Bessentaart, de kwastjes met een zilveren acrylmarker en het kussen zelf, is rondom geaccentueerd met blauwe inkt.


Het bolletje wol is zelf bedacht en deze maak je heel simpel door een zwarte kartonnen rondje te omwikkelen met zwart hempkoord, welke je aan de achterkant eerst vastzet met tape. Dan ga je bijvoorbeeld 4x van boven naar beneden wikkelen, 4x van links naar rechts, 4x van linksboven naar rechtsbeneden en 4x van rechtsboven naar linksbeneden en weer vastzetten aan de achterkant. Dan neem nog een apart stukje touw en plak je onder het bolletje vast en laat je sierlijk over je kaart heen lopen, waarbij je deze hier en daar met een drupje lijm vastplakt.


Als laatste het tekstballonnetje. Deze is gemaakt met de Slimline Mask Art Tekstballonnen & Splashes. Hierop zie je verschillende vormen tekstballonnetjes, die je super kunt gebruiken bij dit soort creaties! Zo is mijn Purrrfecte Plaatje ontstaan!

Bedankt voor jullie bezoek aan het blog en graag tot de volgende keer!

Veel liefs,

1 opmerking: