Pagina's

woensdag 21 september 2022

Birthday

 



Hallo allemaal,

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt met monster Benjamin. 


Wat een leukerd is dat toch!


470.784.152

 Het haar van het monster heb ik geblend met de Harmony inkten van Spectrum Noir. 



Ik heb gebruik gemaakt van de kleuren "Honey Pot, Ocean Blue en Holly Leaf". Het haar van het monster is alleen met de Ocean Blue en Honey Pot. Deze build up heb ik gecombineerd met de build up "cake".



470.784.152

Het onderste deel van de cake heb ik gemaakt en heb er een stuk uitgeknipt bovenop. Daar heb ik het monster bovenop geplaatst. Eén poot dwars door de taart en de andere poot ernaast. De andere helften van de taart heb ik ernaast gemaakt (alsof ze er vanaf zijn gevallen). De leuke Happy Birthday tekst is van CraftLab "Wordz XL CCL-ES-CD267". Met een fineliner en een witte gelpen heb ik hier en daar wat lijnen getekend om het één en ander te accentueren.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben kunnen opdoen met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag.

Groetjes,

 

1 opmerking: