Pagina's

maandag 12 september 2022

Chill



Hoi. hoi,

Met de nieuwe zomermal van Dutch Doobadoo, die bij deze Crafty Kit van Dutch Doobadoo hoort maakte ik dit vrolijke zomerkaartje. 


Ik heb voor ander papier gekozen omdat de mal dus ook heel goed zonder het papier te gebruiken is.




Dutch Doobadoo Crafty Kit potje Zomer
473005 029

Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock en de basis eerst beplakt met blauw designpapier. Vervolgens ben ik met de tekst zomer aan de slag gegaan. 

Ik heb het kaartje aangekleed met de leuke stempeltjes uit de Sweet Stories collectie van Studio Light. De tekstjes horen bij het desginpapier en het plaatje van het drankje ook. Het zonnetje is een stempeltje van My Favorite Things. Als je niet vrolijk wordt van zo'n kaartje dan weet ik het ook niet meer. Al geniet ik nu ook wel even van de regen hoor na al die warme dagen.  Ik wens jullie nog een hele fijne zomer en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: