Pagina's

woensdag 3 juni 2020

You & Me Friends

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijk kaartje voor jullie. Al graaiend in mijn papierbak kwam ik dit designpapier tegen en ik moest hier gewoon een kaart mee maken. Hierbij heb ik de nieuwe Fold Card Art mal gebruikt die eind mei uitkomt.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock en de 4 horizontale lijnen gerild. De 2 binnenste rillijnen zijn bergvouwen en de buitenste 2 zijn dalvouwen.  

Dutch Fold Card Art
470.713.783
470.713.783 Fold Art



De beer komt uit het Bella Lulu knipvel Beren en heb ik op de blauwe mal Viktoria van Noor! Design geplakt.


Voor het oppimpen van de kaart heb ik diverse mallen van Noor! Design en de Noor stempel Streetwear gebruikt. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Super leuk en dit papier heb ik pas ook weer eens gebruikt, erg vrolijk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi papier en echt het is een plaatje. Leuke mal

    BeantwoordenVerwijderen