Pagina's

zaterdag 20 juni 2020

Bloemenpracht

Elke maand komen er zoveel mooie mallen uit bij Dutch Doobadoo.  Zo ook deze mal waar je een leuke kaart  mee kunt maken waar je in het midden iets kunt laten hangen. Ik heb er een vogelkooitje in gehangen.


De kaart is gemaakt met de fold cart art Spinnet.

Fold card art Spinnet 470.713.780

Deze heb ik 2 x overgetekend op wit fluweelpapier, 1 x met de opening en 1 x helemaal dicht.
Daarna alle binnendelen overgetekend op designpapier Jenine's Mindful 3.0 van Studiolight.
De randen van deze delen zijn lichtjes aangezet met witte gesso.


Vervolgens heb ik heel veel afbeeldingen uit de stansblokken gehaald en nadat ik tevreden was met de opstelling alles even aan de kant gelegd. Eerst heb ik de linkerkant van de 2 kaarten op elkaar geplakt. Daarna met simdraad (visdraad) het vogelkooitje vastgemaakt en aan de boven- en onderkant vastgeplakt. Daarna ook de rechterkant van de 2 kaarten opgeplakt. En nu alle afbeeldingen op de kaart geplakt. Hier en daar is het opgebold en verhoogd opgeplakt.

3 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart en leuk model! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen