Pagina's

maandag 29 juni 2020

Berichtje voor Jou

Een nichtje van ons was jarig en in deze tijd waar verjaardagen niet gevierd worden, is het extra leuk om kaartjes te krijgen. Met diverse nieuwe materialen van Marianne Design heb ik deze meidenkaart mee gemaakt.


Het kaartje maakte ik met shape art Frame Elton van Dutch Doobadoo. Deze tekende ik 2x over op wit fluweelpapier. In die van de achterkant is een horizontale lijn gerild op ca. 4 cm vanaf de bovenkant. De bovenste delen zijn op elkaar geplakt zodat er een dubbele kaart ontstaat.

Shape art Frame Elton 470.713.181

Daarna tekende ik de mal over op designpapier Blessed Collection. De randen van het designpapier zijn met een paper distresser opgeruwd. Het mobieltje is gestanst uit roze metallic karton en lichtroze glitterpapier. De berichtjes zijn gestempeld op roze designpapier en hier en daar opgevrolijkt met de leuke smiley's. Een lief bloemetje met wat blaadjes en takjes en afgewerkt met een smiley. Bovenaan haar leeftijd gezet met grote letters.

2 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart , echt super gaaf!!!
    Wat een prachtige combinatie van papier en mallen!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen