Pagina's

donderdag 18 juni 2020

Daar bij de Molen

Hoi, hoi,

Met de nieuwe mal uit de Dutch Doobadoo collectie  heb ik deze Hollandse kaart gemaakt.



Ik gebruikte hiervoor deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Shape Art 
470 713 186

Ik heb de basiskaart eerst 2 x overgetrokken. 1x op creme cardstock en 1x op het blauwe designpapier. Hierna heb ik ze allemaal uitgeknipt en op elkaar geplakt. Hierna ben ik aan de slag met de mal van de molen. Deze heb ik overgetrokken op creme cardstock en daarna heb ik de molen beplakt met designpapier en donkerblauw cardstock.


Nadat ik de molen heb opgeplakt heb ik verschillende grasrandjes gestanst en deze opgeplakt. Ieder grasrandje heb ik steeds weer voorzien van een stuk foamtape waardoor je diepte gaat zien. Hierna heb ik de tulpen in het veld geplakt. Het grasrandje en de tulpen zijn nieuwe stansen.


Op de rode tulpen heb ik hier en daar nog een accentlijntje gezet met een witte gelpen. Met deze gelpen heb ik ook enkele onderdelen van de molen bewerkt.


Als laatste heb ik enkele tekststempels gebruikt.  Met een zwarte fine-liner heb ik nog een lijn om de kaart getrokken. Ik vind het zelf wel een echte Hollandse kaart geworden. Wat vinden jullie? Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. WAUW wat een onwijs leuke en gezellige Hollandse kaart!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen