Pagina's

woensdag 17 juni 2020

Gefeliciteerd

Een nichtje van ons was jarig. Omdat natuurlijk haar verjaardag niet gevierd kan worden, heb ik een kaartje gemaakt voor haar. Het is altijd leuk om post te krijgen op je verjaardag maar in deze tijd dubbel zo leuk. Het kaartje heb ik bij hen in de bus gestopt zodat het op tijd er was. Ze vond het een superleuke kaart dus mijn missie was geslaagd!


Met een ticketmal van Dutch Doobadoo maakte ik het kaartje. De mal tekende ik over op zeegroen cardstock en daarna op designpapier.

Card art Ticket 470.713.700

De randen van het designpapier heb ik opgeruwd met een paper distresser. De basis cirkel uit off-white gestanst en de middencirkel uit designpapier. Hierop zit een heerlijke cupcake met slagroom, aardbei, sprinkles en snoepjes. In de slagroom zijn de prikkers gestoken met de leeftijd erop. Op het cupcake vormpje staat de tekst. Aan de vlaggenlijn zijn lampionnen gehangen en eronder staan cadeautjes klaar met haar naam erop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten