Pagina's

zondag 14 juni 2020

Gefelicitaart

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik met een niewe mal van Dutch Doobadoo  dit verjaardagskaartje gemaakt.


Ik gebruikte hiervoor de  Dutch Shape Art  470.713.190.


Ik heb de mal 3 x overgetrokken. Eerst op creme cardstock, daarna een maatje kleiner op roze cardstock en daarna nog een maatje kleiner op het designpapier. De randjes van het desingpapier heb ik bewerkt met de distresser.


Hierna en ik aan de slag gegaan met de berenmal, die de vorige maand uitgekomen is.  Deze mal is ook heel leuk om kinderkaartjes mee te maken. Ik heb er dit keer een verjaardagskaart mee gemaakt. 


Dutch Build up
470 713 788

Ik heb de beer gemaakt van kraft papier en de randjes bewerkt met bruine inkt.


Hierna heb ik met een zwarte fine-liner lijntjes getrokken op alle onderdelen van de beer.Het neusje van de beer het ik gemaakt van roze glitter papier en een hartjes pons. In zijn rechterpootje heeft de beer een banner vast met daarop een gestempelde tekst. De banner is gemaakt met een roze stans van Noor. De stipjes heb ik gemaatk met een zwarte fine-liner.


De beer heeft een ballon vast waarop de leeftijd van de jarige te vinden is. In de ballon heb ik een shaker gedeelte gemaakt, waarin ik verschillende schutmaterialen gedaan heb.Deze ballon heb ik gemaakt met een stans.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden.  Bedankt voor julie bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief berenkaartje heb je gemaakt. Mijn complimenten voor het prachtig getekend mondje van de beer, echt heel leuk gedaan!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk hoor jouw beer...toevallig plaatste ik net ook die beer op mn blog...hij is zo schattig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke beren kaart en de manier waarop je de beer hebt ingetekend vind ik erg mooi.Heb hem ook maar vind hem toch wel groot maar ga dit vast ook proberen.
    Vandaag naar de markt om de kleertjes mal te halen.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, feestelijke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen