Pagina's

donderdag 18 juni 2020

Niet uit mijn Hart

Hallo allemaal,

In deze tijd is vooral afstand houden heel belangrijk. Maar door die afstand hebben veel mensen het moeilijk en voelen zich eenzaam. Hoe fijn is het dan om ze een kaartje te sturen om te laten weten dat je aan ze denkt. 


Voor de basis van deze kaart heb de Dutch Doobadoo Shape Art Hilde gebruikt. Deze heb ik uit wit en rose cardstock overgenomen. En dan nog een maatje kleiner uit designpapier Bride & Groom van Noor! Design.

Shape Art Hilde
470.713.188
470.713.188 Shape Art


In het midden heb ik nog een andere Dutch Doobadoo mal geplakt, namelijk de Card Art Clover. Ook hierop heb ik het designpapier Paper Bride & Groom gebruikt.

Dutch Card Art Clover
470.713.746
470.713.746 Card Art Clover



Bloemen mogen natuurlijk niet ontbreken. In het midden van de meeldraden heb ik nog een pareltje gemaakt. Hiervoor gebruik ik uiteraard de Dutch Doobadoo Parelpen wit.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

Voor het oppimpen van de kaart heb ik mallen van Noor! Design gebruikt en het knipvel Bella Lulu Afstand. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten