Pagina's

zondag 7 juni 2020

Live every Moment

Dutch Doobadoo Fold Art Card 470.713.780 is weer zo'n leuke mal om mee aan de slag te gaan. Ik heb er de volgende kaart mee gemaakt.


Je maakt de basis 2 keer waarbij je het midden gedeelte van de onderste basis niet uitsnijdt en van het bovenste gedeelte wel. Je plakt de 2 zijkanten op elkaar en het midden vouw je. 


Het onderste gedeelte naar achter en het bovenop liggende gedeelte naar voren. Zo krijg je een ruimte waar je een touwtje kunt bevestigen met een tekst of wat je zelf maar leuk vindt.


Het designpapier en de tekst die ik heb gebruikt zijn van Stamperia Dream en ik heb 2 Magnolia afdrukjes ingekleurd met mijn copics om ze daarna op de kaart te kunnen bevestigen.


Nog wat extra aankleding op de kaart maar niet teveel om het mooie papier niet helemaal weg te moffelen.


Ik hoop dat jullie het weer leuk gevonden hebben. Graag weer tot een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten