Pagina's

dinsdag 16 juni 2020

Post

Hallo allemaal.

Met zo veel jarigen komende maand, is het altijd fijn om een voorraad kaarten te hebben. Dus ben ik vandaag bezig geweest om die voorraad maar weer eens aan te vullen.


De achtergrond van deze kaart heb ik met oxide inkt gemaakt. Op een stukje plastic heb ik mijn inktkussen afgedrukt, hier wat water bij gesprayed en vervolgens met dit plastic een afdruk op het papier gemaakt. Als je heeeeel goed kijkt, zie je dat ik dit ook op een stukje bubbelplastic gedaan heb en hiermee een afdruk op het papier gemaakt heb. Alleen daar is later weer van alles overheen geplakt.


Hier zie je het de afdruk met het bubbelplastic iets beter. Hier overheen heb ik later nog wat tekststempeltjes gezet. En met blauwe verf gespat.


Toen de oxide inkt droog was, heb ik met een mask (geomatric square) structuurpasta hier overheen aangebracht. Door dit aan de lucht te laten drogen, neemt het iets van de bruine kleur op. Langs de randen heb ik stempelafdrukken van stiksteken gezet.


Dit tekststrookje en deel van een klok komen van het stickervel.


Deze tandwielen komen uit het de set grijsboard klokken.


Ik heb dit gekleurd met oxide inkt. Dit gaat erg snel en gemakkelijk.



De letters Post komen uit de grijsboard alfabet set. Ook deze letters heb ik gekleurd met oxide inkt.


Mijn verjaardagskaart is weer klaar. Leuk dat je weer hier kwam kijken.

Groeten Hanny

3 opmerkingen: