Pagina's

vrijdag 19 juni 2020

Feestje

Hoi, hoi,

Met de nieuwe mal uit de Dutch Doobadoo collectie  heb ik deze verjaardagskaart gemaakt voor een lief klein meisje  wat 4 jaar wordt en helemaal weg is van Unicorns.



Ik gebruikte hiervoor deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Shape Art 
470 713 186

Ik heb de basiskaart eerst 3 x overgetrokken. 1x op creme cardstock 1x op paars cardstock en als laatste nog een keer op het bloemetjes designpapier. Hierna heb ik ze allemaal uitgeknipt en op elkaar geplakt. Hierna ben ik aan de slag met de mal van de unicorn.


Hiervoor heb ik roze en goud glitter papier gebruikt. De kleine bloemetjes heb ik gemaakt met een pons. In het midden van de bloemetjes heb ik een plakpareltjes geplakt.


Mijn vriendin heeft voor mij met haar cricut het sterretje uitgesneden. Het strikje en de wolkjes zijn gemaakt met verschillende stansen.


Bovenaan de kaart heb ik 2 gaatjes gemaakt met de crope a dile en hier heb ik verschillende lintjes doorheen geknoopt. 

 

Ik vind het zelf wel een heel schattig kaartje geworden en de jarige jet was er echt heel erg blij mee.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes ,

1 opmerking: