Pagina's

vrijdag 5 juni 2020

For a Birthday Fellow

Mannen kaarten maak ik niet zo heel vaak maar met zo'n stoere grote mal is het natuurlijk wel een leuke uitdaging. 470.713.189 shape art en ik gingen de uitdaging aan.


Ik had op een beurs het mooie papier van Noor vintage jeans gekocht en het moest er maar eens van komen om dit te gaan gebruiken.


 Met de tekst en het plaatje allemaal erbij heb je al snel een heel gaaf effect een échte mannenkaart.


Ik hoop niet dat jullie gaan vragen naar de stans van de cijfers want.....die heb ik van iemand gekregen  en geen idee waar deze mal van is. Het is vast nog wel ergens terug te vinden. Hij past er in ieder geval prima bij.


Ik heb nog een 2e mal gebruikt van Dutch Doobadoo en dat is de 470.713.751 de card art broekzak.


Perfecte combi en zo was mijn poging tot het maken van een mannenkaart toch best aardig gelukt.

Fijne dag allemaal.

1 opmerking: