Pagina's

zondag 14 juni 2020

Hartelijk Gefeliciteerd

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien met een prachtige mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb gebruik gemaakt van Shape Art 470.713.188 en heb van deze kaart een easelkaart gemaakt.


Het schitterende designpapier is van Scrapboys. Ook het leuke plaatje komt uit paperpad Victorian Home.



De leuke tekststempels met bijbehorende snijmallen zijn van CraftEmotions. De teksten komen van clearstamp 130501/1318. De snijmallen die er bij horen komen van snijmal 115633/0521. de mooie snijmal rond het plaatje is van Noor! Design en is snijmal 6002/1112.

 De mooie bloemen heb ik gestanst van perkamentpapier en bewerkt met Cadence Dora fingerwax. De bloemen komen van snijmal LR0546 van Mariannedesign. Ook de leuke varentakjes zijn van Marianne.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens iedereen een fijne dag toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten