Pagina's

dinsdag 2 juni 2020

Hello

Hallo creatievelingen.

Gezellig dat jullie weer even hier op het blog komen kijken. Vandaag wil ik jullie een vrolijke kaart laten zien.


Deze kaart is erg eenvoudig om te maken. De gekleurde spetters op de achtergrond zijn gemaakt met pigmentpoeders op aquarelpapier. Ik ontdek nu dat ik hier geen foto van heb gemaakt. De roze rand rondom is gemaakt met een ecoline brush pen. Je tekent met deze stift een lijn rondom. Als je hier met een nat penseel overheen gaat, vloeit deze lijn mooi uit en geeft het effect van aquarelverf.


Vervolgens heb ik op aquarelpapier enkele cirkels met deze ecoline brush pen getekend. Ook deze lijnen heb ik met een penseel nat gemaakt. In sommige cirkels heb ik een stempel afdruk gemaakt.


Bij andere cirkels heb ik de Dutch Doobadoo masks en distress inkt gebruikt om een patroon te krijgen. Hier en daar heb ik nog met zwarte pen wat lijntjes getekend. .


Deze cirkels heb ik uitgeknipt. Ik heb hiervoor expres geen cirkelponsen gebruikt omdat ik de cirkels niet perfect rond wilde hebben


Deze cirkels heb ik op de kaart geplakt Hierbij heb ik niet de gehele cirkels gelijmd, maar steeds maar een deel van de cirkel waardoor sommige delen vanzelf wat omhoog gaan staan. Dit geeft een leuk effect vind ik. De kaart had ik zo kunnen laten. Maar dat heb ik dus niet gedaan.


 Ik heb er nog wat zwarte accenten aan toegevoegd. En ook nu kon ik het weer niet laten om met de zwarte gesso nog even aan het spatten te gaan.


Het teksstrookje komt van een stickervel van Dutch Doobadoo. Op dit vel zitten enorm veel strookjes met teksten die je voor allerlei verschillende gelegenheden kunt gebruiken. Het rest stukje van de filmstrip komt uit een paper art vel van Dutch doobadoo.

   

Deze kaart is snel te maken en niet ingewikkeld.

Bedankt weer voor je bezoek hier.

Groeten Hanny

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, inspirerende kaart !!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen