Pagina's

zondag 14 juni 2020

Bloghop Dutch Build Up Olifant

Goedemorgen allemaal,

Na het grote succes van de Build Up Beer ligt nu de Build Up olifant in de winkels. Ook dit is weer een tekenmal met eindeloze mogelijkheden!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Morgenvroeg, maandag 15 juni om 10.00 uur, gaat Mirande in de Dutch Doobadoo Facebook groep ook LIVE aan de slag met bovenstaande mal. Meld je hier aan bij het Facebook event en vergeet het niet!


We hebben inmiddels ook een speciale Build Up Facebook groep voor de fans. Mocht je lid willen worden klik dan op onderstaande afbeelding.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Ons Design Team is al aan de slag gegaan met deze leuke mal.
Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Jolanda

Mirande

Corry

Ineke

Monique

Wil je meer zien? Hop dan een rondje mee vandaag!


  • Ga op zondag 14 juni 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

14 opmerkingen:

  1. Wat is die olifant leuk en wat een superleuke ideeën weer!!!
    Dat worden weer een hoop olifanten straks!! Geweldig!
    Dank julle wel meiden, voor deze superleuke hop!!😊😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke creaties zijn er gemaakt. De eerste keer dat ik doe aan hoppen,hoop dat het goed is gegaan. Groetjes Coby van der Kooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke bloghop met de olifant.
    Zoveel inspiratie op deze zondagochtend.
    Ik ga toch maar zorgen dat ik de olifant in huis ga krijgen ...
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke bloghop! Het olifantje is zooooooooooooo schattig! Super leuke en prachtige creaties gezien en leuke ideetjes opgedaan! Bedankt dames voor jullie schitterende creaties! Het was echt een feestje om jullie prachtige creaties voorbij te zien komen! Echt weer knap gedaan van jullie,dames! Toppie!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, wat een leuke bloghop was dit met Ollie, hij is ook zo schattig en ik kan niet wachten tot hij op mijn deurmat valt! Jullie hebben er weer super leuke creaties mee gemaakt en ik heb al heel veel inspiratie opgedaan hierdoor, dank jullie wel. Groetjes en fijne zondag, Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaarten hebben jullie er mee gemaakt en goeie tips gegeven om te combineren met de mallen. Ik word er helemaal blij van, dank jullie wel voor de goede staat van deze dag een kan niet wachten om zelf ook aan de gang te gaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat was dit weer een geweldige bloghop met dat leuke olifantje...Het designteam heeft weer prachtige en zo een verschillende creaties gemaakt...waar ik heel erg van heb genoten tijdens deze bloghop...
    lieve groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben blij dat ik deze besteld heb.wat zijn er prachtig gemaakte voorbeelden gemaakt.bedankt weer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke voorbeelden van het lieve olifantje, ik ga zeker morgenochtend kijken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke voorbeelden van de olifantjes en super lief zijn ze.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iedere kaart die ik tijdens deze bloghop tegenkwam toverde een glimlach op mijn gezicht. Wat is deze olifant geweldig leuk én superschattig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi allemaal, genoeg inspiratie opgedaan om zelf te gaan beginnen met de mooie DDBD mal van de olifant

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat een schitterende creaties en in zoveel verschillende stijlen. Ollie is multi functioneel, dat is duidelijk. Ik ben werkelijk waar verliefd op Ollie😍😍.
    Eerst dacht ik de build-up beer en kleertjes, da's niets voor mij 🤔 Toen kwamen al die leuke creaties voorbij en in ene kwam Ollie langs. Ik heb gewoon een zwak voor olifantjes, hihi 😃
    De mallen van de beer en kleertjes zijn intussen besteld en Ollie volgt uiteraard. Het is een pure verslaving. Dank jullie wel voor alle inspiratie lieve DDBD Girls. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen