Pagina's

woensdag 7 april 2021

You Keep me Anchored


Wat is het toch heerlijk om avonds lekker ontspannend een plaatje te kleuren en dit dan te verwerken op een mixed media kaartje.


Het plaatje van Mo Manning is gekleurd met triblend markers uitgeknipt en verwerkt op een slimline kaartje. 


Natuurlijk heb ik gebruik gemaakt van de superhandige slimline masks.
 

470.715.823

Ik ben begonnen met een paar knalrode bloemen op de basis te zetten met distress oxide. Deze heb ik afgedekt met een stukje masking papier.


Daarna heb ik met black soot van distress oxide de stervormige mask gebruikt je krijgt dan een licht zwarte afdruk.


Vervolgens met de mooie zwarte structuurpaste een paar kleine stukjes opgezet met het wiebertje.


870.000.090



470.715.822


Een paar stukjes ribbelkarton wat stuctape en het leuke vuurtorentje van Noor! Design geeft echt dat maritiem eraan.


Tot slot een bedeltje met een anker wat past bij de tekst en dat  maakt het kaartje af. Hopelijk heb ik weer voor een beetje inspiratie gezorgd. Bedankt voor het bezoek aan ons blog en graag tot ziens

groetjes,

1 opmerking:

  1. Geweldige kaart en de ingekleurde stempels zijn altijd fantastisch! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen