Pagina's

vrijdag 16 april 2021

Sketch Challenge #74

 Wat zijn ze toch leuk de Dutch Doobadoo Slimline mallen. Voor de maand april hebben we met de Slimeline mal 470.713.856 een superleuke challenge gemaakt. Doen jullie gezellig mee?

 

Dit is mijn voorbeeld geworden.


De rechthoek heb ik overgenomen uit kraft papier. Het designpapier is van Hobbizz Wings of Time.



Langs de kanten van het kraft heb ik de Mask Art Slimline Circles gelegd en ingesmeerd met de zwarte structuurpasta. Daarna nog met een witte gelpen een lijntje langs de rand gedoodled.

Mask Art Slimline Circles
470.715.825

470.715.825 Mask Art Slimline Circles
 

 Dutch Doobadoo Structuurpasta Zwart
870.000.090

870.000.090 Dutch Doobadoo Structuurpasta zwart 250 ml

Achter de luikjes heb ik de dieren uit het Bella Lulu knipvel Jungle geknipt. Daar omheen heb ik nog een randje gedoodled.  Je kunt meedoen met onze challenge tot eind april 2021 door een foto van je creatie te plaatsen in onze Dutch Doobadoo Challenge groep op Facebook.

Heb je geen Facebook? Dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: joyce@dutchdoobadoo.nl. We hopen dat jullie allemaal mee doen met de Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

 Liefs,


1 opmerking:

  1. Wat een gave kaart !!! Ook zo leuk met de achtergrond
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen