Pagina's

woensdag 28 april 2021

Gefeliciteerd

 


Met de nieuwe Dutch Doobadoo mal van de auto, die deze maand uit gaat komen heb ik deze auto gemaakt. 

Ik maakte dit kaartje voor de dochter van mijn vriendin, ze heeft eindelijk rijbewijs gehaald. En dat komt door Corona want iedere keer werd het examen weer uitgesteld maar nu is het dan eindelijk gelukt.


Dutch Doobadoo Card Art Auto

470 713 862

Ik heb de auto eerst overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik de auto aangekleed met roze desingpapier, zilver en zwart papier. 

Ik heb de Koalabeer gemaakt met deze build up mal.


Dutch Doobadoo Card Art Buil up Koala
470 713 837

De tekstjes heb ik met verschillende stempeltjes gemaakt. Ik vind het zo zelf wel een vrolijk geheel geworden.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groejtes,

 

1 opmerking: