Pagina's

dinsdag 20 april 2021

Congratulations

 Hallo bloglezers.

Wat leuk dat jullie weer hier komen kijken. Vandaag eens een keer een blogbericht van mij met slechts 1 foto.


Dit is een verjaardagskaart die niet moeilijk is om te maken. Op een gelli plate heb ik met 3 kleuren distress inkt onder elkaar een afdruk gemaakt met de inkt kussentjes van de distress inkt. Hier heb ik wat water bij gesprayed en daarna de inkt met een brayer uitgerold. Vervolgens heb ik hiermee een afdruk gemaakt op aquarel papier. Op het bovenste deel van het papier heb ik daarna nog een andere mask (470.715.626) en distress inkt gebruikt. Omdat je hiervan weinig zag, ben ik hiermee gestopt. Maar als je goed kijkt, zie je in de rechter bovenhoek nog iets van het stencil terug. 


De andere mask (470.715.176) die ik bij deze kaart gebruikt heb, is beter zichtbaar.

Het tekststrookje met de tekst congratulations komt van het vel met de sticker art teksten (491.200.018).


Voor een volgende verjaardag heb ik al vast een kaart klaar liggen om te versturen.

Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten