Pagina's

zondag 4 april 2021

Good Vibes

 

Vandaag laat ik jullie deze slimline kaart zien die ik gemaakt heb met de mixed media collectie stencils van Maart.


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van een geliplate. 


Eerst twee verschillende kleuren blauwe inkt op de plate aangebracht en uitgerold. Hierna stencil 470.715.824 Mask Art Mosaic op de plate gelegd en nog wat blauw inkt aangebracht.


Over de geliplate afdruk heb ik met stecil 470.715.822 Mask Art Cracked Patterens aangebracht,
met dezelfde kleuren inkt die ik op de geliplate heb gebruikt.



De achtergrond heb ik uitgestansd met een slimline mal en met een stempel wat zwarte accenten aangebracht.



Om mijn kaartje af te maken heb ik een tekst gebruikt uit het paper art vel 472.950.008
 
  
      

Met deze kaart neem ik afscheid van het Dutch Doobadoo mixed media Design Team. Ik wil Jaap, Jolanda en Joyce bedanken dat ik deel uit mocht maken van dit team. 


En natuurlijk de rest van het team voor hun gezelligheid en inspiratie. Het was een geweldig jaar.

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten