Pagina's

maandag 12 april 2021

Opkikker

 


Vandaag laat ik jullie weer opkikkerkaartje zien. 



Dit keer heb ik de nieuwe mal van de easelkaart van Dutch Doobadoo gebruikt.

Dutch Doobadoo Card Art Easel card Hexagon 470.713.850

Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op zwart cardstock. Vervolgens heb de vakjes eerst overgetrokken op wit cardstock en daarna nog een keer op designpapier. 

Hierna heb ik de vakjes opgeleukt met de kikkertjes van Marianne Design. Aan de onderkant heb ik een vijver gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design in de vijver drijven 2 waterlelies. De vijver heb ik met foamtape verhoogd opgeplakt zodat de easelkaart daar achter kan blijven staan. Verder heb ik nog een tekst stempeltje toegevoegd. 

Ik heb er een echte opkikkerkaart van gemaakt. Ik word zo blij van dit soort kaartjes. Nu maar hopen dat de ontvanger zich er ook snel weer een stuk beter door voelt.

Groetjes,


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, vrolijke opkikker !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke opkikker kaart ,heel erg mooi!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben James Michael Hinson, een particuliere leningverstrekker die leningen verstrekt aan particulieren, bedrijven en overheidsinstellingen tegen een lage rente van 3%. We weten dat er veel gezinnen zijn die leven van salaris en anderen die niet voor hun financiële verplichtingen kunnen zorgen en om deze reden ben ik hier voor financieel herstel.

    Ik bied een breed scala aan financiële diensten, waaronder: Bedrijfsplanning, Commerciële en Ontwikkelingsfinanciering, Onroerend goed en hypotheken, Schuldconsolidatieleningen, Zakelijke leningen, Particuliere leningen, Herfinanciering van huizen, Hotelleningen, studieleningen enz. Reageer direct via onderstaande e-mail voor meer informatie.

    E-mail: agenthinson@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen