Pagina's

vrijdag 9 april 2021

Partytime

 Heerlijk om Mixed media op je kaart te verwerken. Deze keer weer een slimline kaart en de speciale stencils gebruikt voor deze verjaardagskaart voor mijn jongste.


De basis is een slim line kaart met een eigengemaakte achtergrond.


470.715.824

Deze mask is er met groene neocolor en distress oxide opgezet op enkele plaatsen.


Met bruine vintage foto distress oxide zijn de grappige cirkels ook op diverse plaatsen neergezet.


470.715.825


De superleuke teksten in bruin zijn van een stickerart vel met superveel leuke kleine teksten erop.


491.200.018


De zwarte letters die je hier en daar ziet zijn  met distress oxide black soot gemaakt.


470.715.152

Natuurlijk nog een paar stansjes wat ribbelkarton en een gaaf plaatje helemaal in de kleuren van de achtergrond.


Bedankt voor het bezoek weer aan dit blog en heel graag tot ziens weer.

groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Hoi
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben allemaal onze verschillende verhalen in het leven. ze zijn met ups en downs geweest, maar ik was erger toen mijn verloofde, met wie we al 7 jaar aan het daten zijn, zei dat we onze relatie moesten beëindigen, ik heb niet het soort pijn meegemaakt dat ik die dag in mijn leven voelde. Ik vroeg wat ik verkeerd had gedaan, maar hij zei dat hij moe was, na 3 maanden van scheiding kwam ik een getuigenis tegen van een dame die goede dingen sprak over Dr Ajayi, een spreukenmaker die veel mensen heeft geholpen de vrede en liefde in hun huis te herstellen, i hou echt van mijn man en wil hem terug in mijn leven, dus nam ik contact op met dr. Ajayi en legde mezelf uit, na enig overleg werd mij verteld wat het probleem is en wat ik moet doen om mijn relatie te herstellen, ik heb alles van mij gevraagd en na de spreuk is gedaan, mijn verloofde heeft contact met me opgenomen en we zijn nu gelukkig getrouwd. Als je de hulp nodig hebt van een echte spell-caster, kun je vertrouwen op Dr. Ajayi en ik geloof dat je een reden zult hebben om weer te glimlachen. Neem contact op met Viber / Whatsapp: + 2347084887094

    BeantwoordenVerwijderen