Pagina's

maandag 14 september 2020

You make me Smile

 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik dit vrolijke kaartje aan jullie zien. Met de build up mal  van de beer van Dutch Doobadoo heb ik deze panda gemaakt.


De panda zit heerlijk in de jungle verstopt en eet lekker een  steeltje bamboe. Voor de basis van deze kaart heb ik deze mal gebruikt

470.713.202 Shape Art Evelyn

Dutch  Shape Art Evelyn
470 713 202

Ik heb de basiskaart gemaakt van wit cardstock en daarop heb ik een stuk designpapier geplakt met een houtlook maar daar zie je niet zo heel veel meer van. In het midden van de basiskaart zit de vrolijke pandabeer. 


En daarom heen heb ik het helemaal volgeplakt met junglebladeren. Die heb ik gemaakt met verschillende stansen van verschillende merken.


In zijn pootje houdt hij naast de bamboestengel ook nog een kaartje vast waarop ik de tekst "You make me Smile" gestempeld heb. Bedankt weer voor je bezoekje aan mijn blog en wie weet tot snel

Groetjes,

1 opmerking: