Pagina's

zaterdag 26 september 2020

Elegance

 Met shape art Charlotte 470.713.201 maakte ik een kaartje voor de verjaardag van een vriendin. 


Ik gebruikte daarbij het designpapier van Stamperia Princess.


Ik maakte eerst 2 keer de basis waarbij ik de helft van 1 basis langs de randjes op de 2e basis plakte. Daarna sloeg ik de basis om en plakte ook nu het papier onderaan de kaart vast.Niet alle randjes want ik wilde het papier niet echt plat vouwen maar bol laten staan. Zo kreeg ik een pocket om mijn ronde kaartje in te doen samen met wat tags.


Het ronde kaartje heb ik gemaakt met cardstock en een plaatje uit het paperpad Princess. Met wat leuke glimmertjes en een toefje was al snel iets leuks ontstaan. De tags heb ik ook uit het designpapier geknipt en voorzien van een gaatje en een kantje/touwtje. De kaart basis heb ik voorzien van designpapier en een stukje kant met bloemen.


Zo met de extra glimmers op het plaatje is het geheel wel chic geworden, passend bij een prinses. Dankjewel weer voor de aandacht en tot de volgende keer.


 

 

1 opmerking: