Pagina's

zondag 13 september 2020

Wat een Kei ben Jij

 Hallo allemaal,


Vandaag laat ik jullie nog een keer een voetbalkaartje zien. 


Ik heb hiervoor de cardart mal van de voetbal gebruikt. 


Dutch Card Art Soccer Ball A5
470 713792

Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op zwart cardstock. Daarna heb ik de bal overgetrokken op wit cardstock en de losse onderdelen van de bal nog een keer op zwart cardstock. De stiknaden van de bal heb ik getekend met een  zwarte en witte fine-liner.


Ik heb voor deze kaart een stempelafdrukje van Magnolia gebruikt. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Achter het afdrukje heb ik nog een stuk desginpapier uit de Crafty Kit-Kick it gebruikt.


De tekststickers, die ik gebruikt heb komen ook uit deze kit. Net zoals de uitdrukkaartjes wow en de kampioensbeker.  Bovenaan de kaart heb ik nog wat lintjes geknoopt in de kleurtjes die goed passen bij de kaart.


Ik vind het zelf wel een stoere jongens kaart geworden. Wat vinden jullie ervan? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Toppie voetbalkaartje. Heb de bal liggen maar weet nog niet wat ik doe met de afwerking ervan.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen