Pagina's

dinsdag 22 september 2020

Dromen

Hallo allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met de leuke voetbal colletie van Dutch Doobadoo.

 
Ik gebruikte hiervoor de nieuwe Dutch Doobadoo mal met het woord Goal gebruikt. Ik heb de basismal 2x overgetrokken op zwart en wit cardstock. Hierna nog 1x op designpapier. Nadat ik alles heb uitgeknipt heb ik het op elkaar geplakt. Achter de kaart die ik gemaakt heb met de mal heb ik nog een dubbele kaart geplakt zodat de kaart kaart kan blijven staan. Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stempels.  De tekst "Volg je dromen' heb ik gemaakt met tekststempels. Wat een leuke stempelsets zijn dit, er zijn er 4 en je kunt zelf tekstjes samenstellen en ze daarna op je kaart stempelen.


De stempel van Allstar en goal komen uit een hele oude stempelset, die ik mmaar weer eens opgezocht heb omdat deze perfect bij deze kaart past.


Het stempelafdrukje van de voetballer is een oude stempel van Magnolia. Ja, wie wat bewaart heeft wat. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden. Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat lijntjes getrokken en daarna was mijn kaart klaar.

470.713.791 Card Art Goal

Ik wens jullie  nog een hele fijne dag. Tot de volgende keer.

Lieve groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met het woordje goal . Leuke kleuren gebruikt .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk deze kaart en die stempel van Magnolia heb ik ook nog, goed idee! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke jongenskaart!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen