Pagina's

vrijdag 11 september 2020

Koffie

 



 De  Dutch Doobadoo Card Art Cappuchino 470.713.819 is zo'n mal waarvan ik dan denk wat ga ik er mee doen? Toch moet je gewoon eens gaan zitten en dan zie je dat dat toch verrassend goed kan uitpakken.


 Het is net als met kleren passen, eerst aantrekken en dan beoordelen of het wat is. Ik maakte met Stamperia papers Sweety een leuke mok, gewoon gezellig en leuk om te sturen als uitnodiging of iets dergelijks.


De Stamperia papers hebben eigenlijk alles al om de leuke mok te versieren. Ik heb er nog wel iets van een bloemetje en een pareltje aan toegevoegd maar niet heel veel deze keer.


Koffie en lekkers....wie wil dat nu niet. De teksten en het label zijn ook allemaal uit het papier en de bonbons heb ik uitgeknipt en in 3D opgeplakt.


Voor mij dus een verrassend leuke mal die ik zeker nog vaker ga gebruiken.

1 opmerking:

  1. Dat ziet er wel heel gezellig uit Plony!
    Wat een super mooie creatie heb je er mee gemaakt!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen