Pagina's

zaterdag 5 september 2020

Alison

Hoe gaaf is dat, een complete kit met designpapier, een mal, tekstjes en stansjes. Makkelijker kan toch niet. Dutch Doobadoo gaat het steeds makkelijker voor ons maken en het is zo handig om niet te hoeven zoeken naar matchende papiertjes en tekstjes. Ik heb voor jullie een voorbeeld gemaakt met 472.100.002 Crafty Kit Alison.



Ik heb verschillende laagjes gemaakt met het designpapier en daar een vintage plaatje bij gecombineerd.


Uit het stansvel heb ik takjes en bloemen gedrukt en allemaal even met wat inkt bewerkt langs de randjes.


De stansjes zijn zo mooi klaar om uitgedrukt te worden. Ik heb dat nog nooit zo gemakkelijk gedaan. Ook de vlindertjes zitten op het stansvel, beetje buigen en ook wat inkt en klaar zijn ze voor verwerking. Ik heb van het tekstvel 2 tekstjes gebruikt en tenslotte nog een gaatje in het geheel gemaakt om een lint doorheen te doen en een stukje hemp cord en als laatste nog een organza bloem erop geplakt.


Er komen nog veel meer van dit soort leuke kits dus blijf ons volgen om niets te missen.

Fijne dag allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Hallo, ik ben Theresa Williams Na jaren in relatie te zijn geweest met Anderson, maakte hij het uit met mij, ik deed al het mogelijke om hem terug te halen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem alles, ik deed beloftes, maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriendin en zij stelde voor dat ik liever contact op zou nemen met een spreukmaker die me zou kunnen helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te brengen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen andere keuze dan het te proberen, ik mailde de spreukgever, en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zal zijn, dat mijn ex binnen drie dagen bij me terugkomt, hij sprak de spreuk uit en verrassend genoeg was het op de tweede dag rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde het telefoontje en hij zei alleen maar dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe. Zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik een belofte gedaan dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo iemand zou helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en machtige spreukmaker die me met mijn eigen probleem heeft geholpen. Zijn e-mail: {drogunduspellcaster@gmail.com} je kunt hem een ​​e-mail sturen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of een andere zaak.
    1) Liefdes spreuken
    2) Verloren liefdespreuken
    3) Stop echtscheidingsspreuken
    4) Huwelijksspreuken
    5) Zwangerschapsspreuk
    6) Breakup spreuken
    7) Death betovering
    8.) U wilt op uw kantoor promotie krijgen
    9) Wil je geliefde tevreden stellen
    10) Loterij
    Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt voor een duurzame oplossing
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really want to thank Dr Emu for saving my marriage. My wife really treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my wife has changed towards me. Then she told me to contact Dr Emu that he will help me bring back my wife and change her back to a good woman. I never believed in all this but I gave it a try. Dr Emu casted a spell of return of love on her, and my wife came back home for forgiveness and today we are happy again. If you are going through any relationship stress or you want back your Ex or Divorce husband you can contact his whatsapp +2347012841542 or email emutemple@gmail.com website: Https://emutemple.wordpress.com/ Https://web.facebook.com/Emu-Temple-104891335203341

    BeantwoordenVerwijderen