Pagina's

vrijdag 25 september 2020

Oma

 Hoi, hoi,


Voor onze jarige oma maakte ik deze verjaardagskaart. 


Ik gebruikte hiervoor deze nieuwe Dutch Doobadoo mal.

470.713.807 Card Art Opa en Oma

Dutch Card Art Opa en oma
470 713 807

Voor de basiskaart gebruikte ik deze mal van een label.

470.713.173 Shape Art Label

Dutch Shape Art Label
470 713 173

Ik heb deze mal 3 x overgetrokken. 1x op wit cardstock, daarna nog een keer op zwart cardstock en de laatste keer op designpapier.


Vervolgens ben ik met de nieuw oma mal aan de slag gegaan. De letters heb ik in totaal 4 keer overgetrokken, uitgeknipt en op elkaar geplakt. Hiervoor heb ik zwart cardstock en desginpapier ebruikt. Met een zwarte fine-liner heb ik nog enkele accent lijntjes op de letters gezet. Hierna ben ik aan de slag gegaan met deze leuke stempel van een jarige oma. Dit is een stempel van Art Impression. Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden.  


Als laatste heb ik nog wat lintjes aan het labeltje geknoopt. En nog wat tekstjes op de kaart gestempeld. Hierna kon deze kaart op de post naar onze jarige oma.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen: