Pagina's

zaterdag 26 september 2020

Wintertale

 De Dutch Doobadoo Envelop Art Cortado 470.713.804 vind ik echt helemaal geweldig. 


Ik maakte er een mooie winterse creatie mee in sprookjesachtige sfeer.


Ik maakte mijn basis van de envelop direct uit het mooie designpapier van Stamperia winter tales. Mijn tag-basis maakte ik uit cardstock en daarna heb ik gemat met ook hier het mooie stamperia papier.


Bij het designpapier kun je ook bijpassende die cuts verkrijgen en daarvan heb ik er een paar op mijn tag gebruikt. Het kasteel heb ik uit het designpapier geknipt en met 3D kit opgeplakt. Op de buitenkant van het envelopje heb ik zowel uitgeknipte plaatjes als kant en klare die cuts gebruikt en het geheel afgemaakt met wat kant en bloemen. Randjes heb ik geinkt met distress inkt walnut stain voor het vintage effect.


De roosjes heb ik aan getipt met een klein beetje gesso voor een winters effect. Dit was het voor deze keer, graag tot ziens.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten