Pagina's

donderdag 17 september 2020

Frietjes

 Hoi, hoi,


Ik heb dit keer een kaartje gemaakt met de mal van de patatzak.


Ik heb de basismal overgetrokken op wit cradstock. Daarna heb ik designpapier gebruikt uit een blokje. 
De frietjes heb ik gemaakt van geel cardstock. Doordat ik de randjes met distress inkt vintage photo bewerkt  heb lijken het net echte frietjes.  Ik krijg er best een beetje zin in en jullie? Ik heb op de patatzak de build up oogjes gebruikt.

491.200.006 Sticker Art Build Up Ogen



Het neusje heb ik van papier gemaakt en de mond heb ik getekend met een zwarte fine-liner. 


Verder nog twee tekstjes gestempeld op wit cardstock en deze op de patatzak geplakt. 

 

De patatzak heb ik dubbel uit geknipt zodat er aan de achterkant een  pocket ontstaat waarin ik een geel kaartje heb gestoken. Op dit kaartje kun je dan een persoonlijke tekst schrijven om bijvoorbeeldje vriendin uit te nodigen om samen gezellig een keer een patatje te gaan eten. Ik heb wel zo'n vriendin die ik daar  heel blij mee kan maken.

470.713.803 Card Art French Fries

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Een super leuke creatie Mirande!!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really want to thank Dr Emu for saving my marriage. My wife really treated me badly and left home for almost 3 month this got me sick and confused. Then I told my friend about how my wife has changed towards me. Then she told me to contact Dr Emu that he will help me bring back my wife and change her back to a good woman. I never believed in all this but I gave it a try. Dr Emu casted a spell of return of love on her, and my wife came back home for forgiveness and today we are happy again. If you are going through any relationship stress or you want back your Ex or Divorce husband you can contact his whatsapp +2347012841542 or email emutemple@gmail.com website: Https://emutemple.wordpress.com/ Https://web.facebook.com/Emu-Temple-104891335203341

    BeantwoordenVerwijderen