Pagina's

zondag 13 september 2020

Kerst inWwasberen Land

 Hebben jullie gezien hoe leuk de Build-up wasbeer is? 


470.713.817 is het nummer van de mal en mijn wasbeer is al in kerstsfeer. Je ziet alleen wel dat ie bij zichzelf denkt moet ik nu alweer die kerstrommel ophangen?


Ik heb mijn wasbeer verwerkt op Dutch Doobadoo shape art Lola 470.713.183 en op mijn wasbeer heb ik de Dutch Doobadoo oogjes stickers gebruikt.



Ik heb met een witte pen wat lijntjes aangebracht hier en daar en uit mijn voorraad heb ik wat dingetjes uitgeknipt. Ik bewaar eigenlijk alles en zet dan graag de schaar nog eens in mijn restjes papier. Ook een grappig gebreid mutsje waarvan ik dacht het wel nooit te gaan gebruiken, heeft nu een plaatsje gevonden .


Ik hoop dat jullie het weer leuk hebben gevonden en zie jullie graag weer terug voor een volgende creatie.

1 opmerking: