Pagina's

woensdag 30 september 2020

Hallo Herfst

 



Hoi, Hoi, 

Voor de live uitzending van gisteren, waarin ik jullie de nieuwe Dutch Doobadoo collectie van september heb laten zien, heb  ik dit voorbeeldkaartje gemaakt. 


Dit leuke herfstkaartje heb ik gemaakt met de nieuwe build up mal van de gnome. Met deze mal kun je een jongens en meiden gnome maken. Ik heb op deze kaart de mannelijke Gnome gebruikt. 


470 713 815

Ik heb verder nog twee Dutch Doobadoo mallen gebruikt, namelijk de zak en de kleine paddenstoel. 

  



De stippen op de hoed van de paddenstoel heb ik gemaakt met een mask van Ducht Doobadoo en structuurpasta.


Voor de baard van de Gnome heb ik kleine ronde watjes gebruikt. De rand van zijn muts heb ik bewerkt met fluffy

Dit breng je aan op het papier, daarna verhit je het met de heatgun waardoor het omhoog komt en opbolt. 


Hierna heb ik nog wat houten herfstfiguurtjes bewerkt met inkt en deze daarna op mijn kaart geplakt.
Als laatste heb ik de tekst "Hallo Herfst" op een banner gestempeld.  Ik vind het geheel wel een echte herfstkaart geworden. Vinden jullie ook niet? Bedankt voor jullie bezoekje aan ons blog en wie weet tot snel.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten