Pagina's

maandag 21 september 2020

Opkikkertje

 Hallo allemaal,


Met de opkikkermal heb ik deze herfstkaart gemaakt. 


Ik heb voor de basiskaart de onderstaande mal gebruikt.


Dutch Shape Art Scallop
470 713 189

Deze mal heb ik 2x overgetrokken, de 1e keer op wit cardstock en daarna nog een keer op blauw cardstock. Vervolgens heb ik van velluw de golven gemaakt, die je als je goed kijkt op de achtergrond misschien al gezien hebt. Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat lijnen op de basiskaart gezet zodat die wat meer opvalt.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de opkikkermal. Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock.
Hierna heb ik alle letters nog een keer overgetrokken op designpapier. Zo heerlijk vrolijk papier is dit, daar kikker je toch echt wel even van op. 


dutch Ard Art Opkikker A5
470 713 790

Ik heb voor deze kaart een stempelset gebruikt met kikkertjes. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. Hierna heb ik de afdrukjes uitgeknipt en op de kaart verwerkt.


Het zijn kikkertjes die in de herfst wel voor een opkikkertje kunnen zorgen,tussen alle regenbuitjes door. 


Ik vind het zelf wel een vrolijke opkikkerkaart geworden. Wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag.

Groetjes,

4 opmerkingen: