Pagina's

zaterdag 12 september 2020

Ananas

 Goedemorgen lieve luitjes,


Vandaag heb ik een tiny (klein) project voor jullie. Ik gebruikte hiervoor het A6 mask van Dutch Doobadoo Ananas 470.715.404.


Met zwarte gesso bracht ik de structuur van de ananas aan op een stuk 1 mm karton. Gedroogd met een heattool en uitgeknipt. Daarna helemaal een laagje gesso gegeven en gedroogd.


Met een siliconen spatel een mix van classic en texture relief pasta aangebracht waardoor je een leuke structuur krijgt. Terwijl het nog nat was de mask erop gelegd en in de pasta geduwd. Nu heb je al een leuke ananas.  Nog steeds niet drogen en wel gaan sprayen met de Mix Media Shimmer metallic spray van Cadence, kleuren rood en geel. Met witte mix media spray gesprayd om de kleuren te laten lopen en de felheid van de kleuren wat af te zwakken. Goed gedroogd en daarna met twee kleuren squirts wat goud en roze laten lopen over het geheel.


De randjes van de Ananas aangezet met Distress Pasta Ground Espresso. Ook langs de blaadjes en de ruitjes van de ananas. De embellishments in de zwarte gesso gezet en daarna op kleur gebracht met de Dora fingerwax van Cadence kleur Antiek Roze en de water based fingerwax van Cadence Antiekgoud.
Ik gebruikte van Dutch Doobadoo het Greyboard Art Filmstrip 492.006.004 en het Paper Art Tekst 472.950.008.  Kijk eens hoe tiny, so sweet!


Hoelijk heb ik jullie kunnen inspireren. Geniet van de zon en blijf gezond!

Liefs, 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten