Pagina's

dinsdag 29 november 2022

Xmas



Deze leuke card art "winterjas" zit in de collectie van Dutch Doobadoo.


Deze cardart heb ik uit wit cardstock getekend en de binnenkant heb ik met het designpapier van het craftykit "winterfeestje" beplakt.


470.784.180

De kraag van de jas heb ik met watten beplakt, zo ook de pompoenen aan de jas en heb deze daarna bestrooit met eiskristall van viva.

473.005.035



De onderkant van de jas heb ik met lijm ingesmeerd en bestrooid met de shakersnow van Marianne Design. Daarover weer de eiskristall. 
Met een hempcord heb ik de touwtjes gemaakt, waar de pompoenen van de jas aanhangen. Deze heb ik gedraaid, zodat het koord dikker is geworden. De plaatjes en tekst op de jas komen uit ook uit de craftykit. Daarna heb ik nog wat lijnen getekend met zwarte fineliner en een witte gellpen om extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

3 opmerkingen: