Pagina's

zondag 13 november 2022

Genieten

 




Hoi, hoi,

Vandaag laat ik jullie dit leuke kerstkaartje zien wat ik gemaakt heb met de crafti kit Tis the season. 



Voor de basiskaart heb ik een stans van Marianne Design gebruikt. 


Dutch Doobadoo Crafty kit Slimline This the season
473 005 032

De bovenste laag designpapier komt uit een andere Crafty kit maar dat hadden jullie als echte Dutch Doobadoo kenner vast al lang gezien. Deze komt uit het snoephuisje.


De kerst rozen heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft design. De groene hulstblaadjes heb ik gemaakt het een wat oudere stans, maar het blijft een favoriete stans voor de kerst bij mij. De tekst "Genieten met elkaar..." heb ik gestempeld.


De plaatjes van de olifantjes horen bij de papierset. Ze zijn echt te leuk. Zo leuk zelfs dat deze kaart door een bekende van mij al gereserveerd is voor de kerst.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: