Pagina's

donderdag 10 november 2022

Gefeliciteerd

 



Hallo,

Voor mijn jarige nichtje maakte ik dit kaartje voor haar derde verjaardag. 


Ik gebruikte de mal van de snoeppot uit de ondertstaande Crafty Kit van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Crafty kit Huisje van snoep
473 005 033


Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock. Hierna heb ik het beplakt met designpapier uit de Crafty kit. In het midden van de kaart heb ik een schudgedeelte gemaakt waarin ik een plaatje heb verwerkt en roze schudmateriaal. Bij dit schudmateriaal zitten ook hele leuke hartjes. Vandaar ook de tekst "Van hartjes gefeliciteerd!"


Het cadeautje, de cupcake en de verjaardagsslinger heb ik met verschillende stansjes gemaakt. 
Ik denk dat mijn nichtje helemaal blij wordt van deze leuke zoete roze schudkaart. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: