Pagina's

maandag 7 november 2022

Sinterklaas

 



Hallo allemaal,

Wat is die Sinterklaastijd toch leuk voor de kleintjes.


 Die spanning is op hun gezichtjes af te lezen. Deze kaart heb ik met de gluurpiet en de stencils van vorig jaar gemaakt.


470.713.824

Deze heb ik overgetrokken in de juiste kleuren, behalve de mijter. Deze heb ik van het stencil van de gluur Sint en Piet getekend.


470.784.176

De gluurpiet heb ik boven de card art "sack" uit laten komen. Deze zak heb ik achter Sinterklaas geplakt en er een jute koortje tussen geplakt en er een kaartje aan gehangen met een tekststempel van Marianne Design (CS1113)


470.713.754

 Ik heb Sinterklaas de staf in zijn hand gegeven van de paperart Sinterklaas. Deze is natuurlijk superhandig!


472.963.003

De mijter heb ik uit de mond van het paard laten steken. Dit is het build up paard.


470.713.865

Ik heb de buik (onder rechts, zonder nek) gebruikt als de snuit. Ik heb hier een mond getekend en deze opengeknipt, twee tandjes uit laten steken en de mijter ertussen geplakt.


470.715.813

Uit de zak heb ik nog een cadeautje laten steken, die ik gemaakt heb met het "labels en tags" stencil.
Met een zwarte fineliner en witte gelpen heb ik hier en daar nog wat lijnen getekend om extra te accentueren. Daarna heb ik alles op zwart cardstock geplakt en de gehele kaart uitgeknipt, zodat ook de achterkant netjes is afgewerkt.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe.
Tot de volgende keer!

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten