Pagina's

vrijdag 4 november 2022

Sinterklaas

 



Hallo allemaal,

Nog een paar weekjes en dan is het alweer zover. Pakjesavond 2022. 


Wie heeft daar nu geen zin in? Met de leuke nieuwe Dutch Doobadoo mal van de stoomboot maakte ik dit Sinterklaaskaartje. 


Dutch Doobadoo Card Art Stoomboot
470 784 174

Als eerste heb ik de mal overgetrokken op zwart cardstock. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met papier uit de nieuwe Crafty Kit Sinterklaas.


473 005 034
Dutch Doobadoo Crafty Kit Sinterklaas

Het rode steentjes papier komt uit een oudere Crafty Kit Slimline Sinterklaas van vorig jaar. Dit is ook uitgebracht door Dutch Doobadoo. Bij deze set zaten ook de leuke plaatjes, die passen perfect bij deze mal. 


Ik maakte nog een vlaggetjeslijn van een zwart touwtje waaraan ik wat vlaggetjes heb geplakt, die ik zelf geknipt heb.



Daarna heb ik de tekst "Welkom Sinterklaas" en "Pakjesavond" gestempeld. De laatste tekst is uit een stempelset van Carlijn Design. De wolk waarin ik de tekst gestempeld heb is ook zelf geknipt. Ik wens jullie alvast een hele fijne pakjesavond dit jaar! Tot snel.

Groetjes,

 

1 opmerking: