Pagina's

zondag 6 november 2022

Sending Hedge Hugs

  


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit leuke kaartje zien wat ik gemaakt heb met de build up mal van de cactus.




Dutch Doobadoo Build up Cactus 1
470 784 167


Ik maakte van wit cardstock een basiskaart van 15 cm x 19.5 cm. Hierop plakte ik een stuk designpapier 14 cm x 18.5 cm uit de Crafty Kit Oma's Appeltaart  473 005 031.


Met de build up mal maakte ik de cactus in de pot. Voor de pot gebruikte ik ook een stuk designpapier uit de bovenstaande Crafty Kit. 


De schattige egeltjes is een stempel van Craft Emotions. Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn nieuwe tri-blend stiften. Ik moet nog even oefenen maar het begin is er.  De tekst heb ik gestempeld, dit is een stempel die hoort bij het stempelsetje van de egeltjes. Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat accentlijntjes op de kaart gezet. De oogjes maakte ik met een ponsje, het mondje heb ik zelf geknipt. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: