Pagina's

zondag 20 november 2022

Kiekeboe

  


Hallo allemaal, 

Hier een kaart gemaakt met de gluur Sinterklaas en Piet. 


Deze gluur Sint en Piet is een build up stencil van Dutch Doobadoo.
 

470.784.176

Deze heb ik overgetrokken op de kleuren die ik wilde en uitgeknipt. De rand van de pietenmuts is van metallic goud cardstock, eveneens de band en de kruis van de mijter van Sinterklaas. Ik heb de gluurpiet en Sint uit de schoorsteen laten gluren die bij de craftykit "Sinterklaas" zit.


473.005.034

De stenen van de schoorsteen heb ik met inkt gekleurd met de kleuren vintage photo en zwart van distress ink. Hier heb ik wat barsten in getekend met een zwarte fineliner.


De stenen heb ik met een zwarte fineliner overgetrokken zodat de lijnen niet zo strak meer zijn van de stenen. 
Het geheel heb ik op zwart cardstock geplakt en bij de Sint en Piet er ook een randje langsgeknipt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een hele fijne dag verder.

groetjes,

1 opmerking: